masa-masa struggle

hmm..alhamdulillah..asignment tinggal satu je lg..xsmpt2 nk mengarang kt sini..bz sgt.lth rase...kpala ni mmg pnuh la ngan koyop..huhu..sekarang, tinggal marketing financial services sje. lending mngement bru submit td. xsangka akhirnya aku n kwn2 berjaya jga mencipta loan sendiri..huhu.tp xsemua pun yg bg krjasama yg jitu..aku ngan k sha jer yg xtido mlm..huhu...ape2lah..yg pengting aku berjaya jga siapkannya. alhamdulillah..tp aku rase xsihatlah hari ni..pns jer bdn..pening lak tu..n sejak dua menjak ni bdn aku slalu menggigil.aku pun xtau knp.mybe ltih sgt kot..xkurus2 gak..haha..tp mak kate aku dh kurus sikit..xsangkakan?haha..aku ngan abe...msih jgak mcm dlu...xde ape2 perubahan pun..yg penting die selalu ade kt sisi aku semasa aku perlukan die..bg aku itu dh ckup..die dh ckup baik bg diri aku..die ade bg kate2 kt aku...ni kate2 die.. "apa itu cinta?ungkapan yang boleh membawa seribu erti. cinta dtg tanpa diminta, cinta lahir dari hati tanpa dipaksa. namun, cinta x semestinya indah. cintakan seseorang xbermakana kite dpt memilikinya. cinta perlukan pengorbanan... pengorbanan yang buat kite sedih mahupun sebaliknya. tp sebagai manusia, kite xdpt lari dari perasaan itu...ape yang penting, bagaimana kite hadapi benda tersebut..." bg aku mmg btul kate abe tu..jgn hukum perasaan sendiri..yg penting, kite kne pndai hargai perasaan sendiri..sesungguhnya perasaan itu suci dan tidak pernah bersalah...noktah:)

0 comments:

Post a Comment