aku teringat cerita ayah aku lagi nie..die cite..dia kate dulu die nakal sgt..sampai boleh dikategorikan jahatla..huhu..ala,bdk2 nyer nakal...suke ganggu dak2 men...lebih2 lagi dak2 perempuan..klaka pun ade rase mase die cite..yela...xsangka dulu cmtu perangai die..haha...die penah jatuh basikal..sampai tulang tangan die patah..sebab tu sampai sekarang die xkasi kiteorang nek basikal..tp alhamdulillah..ok dhla..org kpg kn..taula ubat mengubat nie..penah gak die cite..disebabkan keglameran kenakalan die tu,klu ad yg ilang ayam ke, ayam mati ke, mesti g umah atok aku marah2..tuduh ayah yg wt..padahal mane ade ayh wt.sekali jer penah ayah wt..tu pun bkn aym org..aym mak cik die jer..huhu..die men sembelih2..atok aku nie garang..habisla ayah aku kne marah..pukul tu...xpasti la plak aku..hehe..tp klu ikut ape yg aku tau, mesti atok aku pukul nyer...coz cousin aku pun penah kne pukul ngan arwah coz nakal sangat..haha..aku xpenah la..aku dak bek(kononnyer)..huhu..sian kt ayah..tula..nakal sangat..haha..ayah cite lagi,nakalnye die,jahatnye die, sampai dak2 perempuan sume xnak men dengan die..die pujuk2 la..last2 dieorg kasi la..mula2 ok la..pastu bile dh nk blik, mula la die wt perangai..men kasar2..mane x nye dak2 tu nk layan..haha..ayah aku nie..mmg btulla..huhu..klaka btul rase..nakal..ayah aku ni nakal rupenye..ank tok imam..haha..tp tu dulu2la..skrg xdh..bek je die..alhamdulillah...jd cm arwah atok dh skrg nie..ustaz "apam balik" org kmpg panggil..haha..knapa?coz ayah aku tauke apam balik..huhu..hmm..sampai takat nie dulu..t aku smbung lg..bab pas ni lg menarik tau..coz..dh nk smpi ke perang yang ,memisahkan semua n menyedihkan...c ya!huhu

0 comments:

Post a Comment